Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7950
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛегеза, Дар'я Георгіївна-
dc.contributor.authorЛегеза, Дарья Георгиевна-
dc.contributor.authorLeheza, Daria-
dc.contributor.authorКраєва, О. В.-
dc.date.accessioned2019-08-14T08:19:06Z-
dc.date.available2019-08-14T08:19:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7950-
dc.description.abstractЧасник є частиною засобів, що дозволяє підтримувати здоровий стан будь якої людини. Окрім цього він також є тією культурою, що дозволяє отримувати високий прибуток з невеликих площ посівів. Сприятливі кліматичні умови України дозволяють вирощувати вказану культуру практично за всіма регіонами України. Розвиток виробництва часнику є можливим по всій території країни. Однак для реалізації вищевказаного та отримання бажаного рівня доходу є необхідним пошук нових ринків збуту та виявлення основних маркетингових аспектів просування продукції, адже часник відносить так званих «нішевих культур»uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні технології та актуальні питання післязбиральної доробки плодоовочевої продукції як важіль підвищення економічної ефективності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 березня);С. 235-239-
dc.subjectвирощування часникуuk
dc.subjectзбут часникуuk
dc.subjectіншеві культуриuk
dc.subjectмаркетингові аспектів просування продукціїuk
dc.subjectчасникuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.titleРозвиток ринку часнику як нішевої культуриuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf225.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.