Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7500
Назва: Стратегія розвитку нового товару ПАТ«Житомирський маслозавод» на споживчому ринку вершкового масла: дипломна робота СВО Магістр
Автори: Мостовой, О. Є.
Ключові слова: вершкове масло;ринок вершкового масла;фактори макросередовища ринку;фактори мікросередовища ринку;ПАТ «Житомирський маслозавод»
Дата публікації: 2019
Видавництво: Мелітополь: ТДАТУ
Короткий огляд (реферат): Ринок вершкового масла в Україні та світі постійно змінюється та вдосконалюється. Для своєчасного та ефективного реагування на його зміни необхідно регулярно проводити дослідження та моніторинг стану ринку та виявлення його перспективних напрямків. На ринок постійно входять нові товари та конкуренти, які вступають в конкурентну боротьбу між підприємствами, що з одного боку сприяє розвитку ринку та конкуренції, а з іншого – необхідність постійного вдосконалення виробництва та/або асортименту для інших підприємств. За останні роки з огляду на кризову ситуацію в країні активно розвивається ринок замінників вершкового масла, таких як спреди та маргарини, тому для виробників вершкового масла постає реальна потреба в проведенні досліджень для отримання інформації щодо визначення реальних конкурентних переваг і можливостей для створення стратегічних і оперативних планів щодо подальшого розвитку підприємства, розвитку товару та розвитку ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7500
Розташовується у зібраннях:Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мостовой_для библиотеки.pdf957.31 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.