Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7500
Title: Стратегія розвитку нового товару ПАТ«Житомирський маслозавод» на споживчому ринку вершкового масла: дипломна робота СВО Магістр
Authors: Мостовой, О. Є.
Keywords: вершкове масло;ринок вершкового масла;фактори макросередовища ринку;фактори мікросередовища ринку;ПАТ «Житомирський маслозавод»
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: ТДАТУ
Abstract: Ринок вершкового масла в Україні та світі постійно змінюється та вдосконалюється. Для своєчасного та ефективного реагування на його зміни необхідно регулярно проводити дослідження та моніторинг стану ринку та виявлення його перспективних напрямків. На ринок постійно входять нові товари та конкуренти, які вступають в конкурентну боротьбу між підприємствами, що з одного боку сприяє розвитку ринку та конкуренції, а з іншого – необхідність постійного вдосконалення виробництва та/або асортименту для інших підприємств. За останні роки з огляду на кризову ситуацію в країні активно розвивається ринок замінників вершкового масла, таких як спреди та маргарини, тому для виробників вершкового масла постає реальна потреба в проведенні досліджень для отримання інформації щодо визначення реальних конкурентних переваг і можливостей для створення стратегічних і оперативних планів щодо подальшого розвитку підприємства, розвитку товару та розвитку ринку.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7500
Appears in Collections:Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мостовой_для библиотеки.pdf957.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.