Стратегія розвитку нового товару ПАТ«Житомирський маслозавод» на споживчому ринку вершкового масла: дипломна робота СВО Магістр
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Мелітополь: ТДАТУ
Анотація
Ринок вершкового масла в Україні та світі постійно змінюється та вдосконалюється. Для своєчасного та ефективного реагування на його зміни необхідно регулярно проводити дослідження та моніторинг стану ринку та виявлення його перспективних напрямків.
На ринок постійно входять нові товари та конкуренти, які вступають в конкурентну боротьбу між підприємствами, що з одного боку сприяє розвитку ринку та конкуренції, а з іншого – необхідність постійного вдосконалення виробництва та/або асортименту для інших підприємств.
За останні роки з огляду на кризову ситуацію в країні активно розвивається ринок замінників вершкового масла, таких як спреди та маргарини, тому для виробників вершкового масла постає реальна потреба в проведенні досліджень для отримання інформації щодо визначення реальних конкурентних переваг і можливостей для створення стратегічних і оперативних планів щодо подальшого розвитку підприємства, розвитку товару та розвитку ринку.