Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6482
Title: Ефективність інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств
Authors: Стрюк, О. Л.
Keywords: маркетингова діяльність;інформаційне забезпечення маркетингу;маркетингова інформація
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему: тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 139-141
Abstract: Для досягнення ефективного управління маркетингової системи підприємств необхідна достовірна та своєчасна інформація. На основі інформації, яка потрапляє до апарату маркетингового управління успішно здійснюється аналіз, формується та приймається управлінські рішення кожного економічного або соціального процесу, на основі якого приймаються в майбутньому управлінські рішення, та розробляються плани та стратегії.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6482
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf137.83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.