Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрюк, О. Л.-
dc.date.accessioned2019-04-05T10:40:22Z-
dc.date.available2019-04-05T10:40:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6482-
dc.description.abstractДля досягнення ефективного управління маркетингової системи підприємств необхідна достовірна та своєчасна інформація. На основі інформації, яка потрапляє до апарату маркетингового управління успішно здійснюється аналіз, формується та приймається управлінські рішення кожного економічного або соціального процесу, на основі якого приймаються в майбутньому управлінські рішення, та розробляються плани та стратегії.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЦілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему: тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 139-141-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectінформаційне забезпечення маркетингуuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.titleЕфективність інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf137.83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.