Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6455
Title: Роль бренду у формуванні комунікаційної стратегії підприємства
Authors: Мостовий, О. Є.
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: брендинг;ринок;товарваиробники
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Стратегічні перспективи розвитку промислових регіонів України в умовах економічної турбулентності: Всеукр. студент. науково-практ. конф.(Маріуполь, 10 січня 2019 р.): тези доп. ДВНЗ«ПДТУ»;(С. 212-214)
Abstract: Конкурентне середовище в країнах з ринковою економікою змушує товаровиробників з кожним роком все більше докладати зусиль для збереження власної частки ринку. Способом звернення уваги на продукцію є створення впливового потужного бренду, який у перспективі самостійно продаватиме товари компанії з меншими зусиллями для підприємства. У процесі брендингу застосовують різні моделі та інструменти, одним з яких є «колесо бренду».
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6455
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6. ВСНПК_ЕП_Марiупол__2019-Мостовой.pdf425.51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.