Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6455
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМостовий, О. Є.-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-04-04T11:11:14Z-
dc.date.available2019-04-04T11:11:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6455-
dc.description.abstractКонкурентне середовище в країнах з ринковою економікою змушує товаровиробників з кожним роком все більше докладати зусиль для збереження власної частки ринку. Способом звернення уваги на продукцію є створення впливового потужного бренду, який у перспективі самостійно продаватиме товари компанії з меншими зусиллями для підприємства. У процесі брендингу застосовують різні моделі та інструменти, одним з яких є «колесо бренду».uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСтратегічні перспективи розвитку промислових регіонів України в умовах економічної турбулентності: Всеукр. студент. науково-практ. конф.(Маріуполь, 10 січня 2019 р.): тези доп. ДВНЗ«ПДТУ»;(С. 212-214)-
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectтоварваиробникиuk
dc.titleРоль бренду у формуванні комунікаційної стратегії підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6. ВСНПК_ЕП_Марiупол__2019-Мостовой.pdf425.51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.