Структура підручника для навчання ділової англійської мови

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Мелітополь: ТДАТУ

Анотація

Підготовка висококваліфікованих фахівців різних галузей, здатних до професійного спілкування на рівні незалежного користувача мови засобами рідної та англійської мов, стає пріоритетним напрямом освіти на сучасному етапі для кожної країни. Саме тому, висуваються високі вимоги до рівня володіння майбутніми фахівцями продуктивних видів мовленнєвої діяльності. Значна кількість наукових досліджень присвячена підвищенню якості професійної англомовної підготовки. Численні публікації з наведеної проблеми свідчать про значний інтерес до пошуку ефективних шляхів її вирішення. Дослідники наголошують на необхідності, перш за все, розробки таких начальних матеріалів (навчальних посібників та підручників), які б враховували: 1) вхідний рівень тих, хто навчається; 2) їх цільовий рівень; 3) сучасні вимоги методичного, лінгвістичного та змістовного характеру; 4) застосування автентичних навчальних матеріалів, що розкривають проблеми ділової активності; 5) сприяння творчому пошуку тих, хто навчаються, у вирішенні проблем як індивідуально, так і кооперативно. Аналіз існуючих підручників для навчання ділового спілкування з дисципліни «Ділова англійська мова» довів, що вони не відповідають сучасним вимогам, не враховують специфіки менталітету наших студентів щодо їх уявлень про ведення бізнесу.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By