Критерії педагогічної ефективності особистісно-орієнтованих технологій навчання
Вантажиться...
Дата
Автори
Єременко, Лариса В’ячеславівна
Єременко, Денис Володимирович
Yeremenko, Larysa
Yeremenko, Denys
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : 2024
Анотація
UA: У статті представлено аналіз досліджень в галузі особистісно-орієнтованих технологій навчання, що спрямовані на визначення критеріїв їх педагогічної ефективності. Розкрито методичні засади сучасних освітніх технологій з використанням результатів теоретичного дослідження проблеми та вивчення педагогічної практики. EN: The article presents an analysis of research in the field of
personality-oriented learning technologies aimed at determining criteria for
their pedagogical effectiveness. The methodological foundations of modern educational technologies are revealed using the results of a theoretical study of
the problem and the study of pedagogical practice.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Єременко Л. В., Єременко Д. В. Критерії педагогічної ефективності особистісно-орієнтованих технологій навчання. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 113-122.