Критерії педагогічної ефективності особистісно-орієнтованих технологій навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Єременко, Лариса В’ячеславівна
Єременко, Денис Володимирович
Yeremenko, Larysa
Yeremenko, Denys

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : 2024

Анотація

UA: У статті представлено аналіз досліджень в галузі особистісно-орієнтованих технологій навчання, що спрямовані на визначення критеріїв їх педагогічної ефективності. Розкрито методичні засади сучасних освітніх технологій з використанням результатів теоретичного дослідження проблеми та вивчення педагогічної практики. EN: The article presents an analysis of research in the field of personality-oriented learning technologies aimed at determining criteria for their pedagogical effectiveness. The methodological foundations of modern educational technologies are revealed using the results of a theoretical study of the problem and the study of pedagogical practice.

Опис

Бібліографічний опис

Єременко Л. В., Єременко Д. В. Критерії педагогічної ефективності особистісно-орієнтованих технологій навчання. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 113-122.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By