Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄременко, Лариса В’ячеславівна-
dc.contributor.authorЄременко, Денис Володимирович-
dc.contributor.authorYeremenko, Larysa-
dc.contributor.authorYeremenko, Denys-
dc.date.accessioned2024-08-12T11:40:09Z-
dc.date.available2024-08-12T11:40:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЄременко Л. В., Єременко Д. В. Критерії педагогічної ефективності особистісно-орієнтованих технологій навчання. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 113-122.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17828-
dc.description.abstractUA: У статті представлено аналіз досліджень в галузі особистісно-орієнтованих технологій навчання, що спрямовані на визначення критеріїв їх педагогічної ефективності. Розкрито методичні засади сучасних освітніх технологій з використанням результатів теоретичного дослідження проблеми та вивчення педагогічної практики. EN: The article presents an analysis of research in the field of personality-oriented learning technologies aimed at determining criteria for their pedagogical effectiveness. The methodological foundations of modern educational technologies are revealed using the results of a theoretical study of the problem and the study of pedagogical practice.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2024uk
dc.subjectпедагогічна ефективністьuk
dc.subjectосвітня технологіяuk
dc.subjectфункції освітиuk
dc.subjectекономічна ефективність процесу навчанняuk
dc.subjectоптимізація освітньої технологіїuk
dc.subjectpedagogical efficiencyuk
dc.subjecteducational technologyuk
dc.subjecteducational functionsuk
dc.subjecteconomic efficiency of the learning processuk
dc.subjectoptimization of educational technologyuk
dc.titleКритерії педагогічної ефективності особистісно-орієнтованих технологій навчанняuk
dc.title.alternativeCriteria of pedagogical effectiveness personality-oriented learning technologiesuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378.147.091.31-059.1uk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu-2024-27_113-122.pdf1.72 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.