Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17255
Title: | Особливості використання системи MOODLE при вивченні курсу іноземної мови за професійним спрямуванням в умовах дистанційного навчання. |
Authors: | Лемещенко-Лагода, Вікторія Володимирівна |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Запоріжжя: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького |
Citation: | Лемещенко-Лагода В.В. Особливості використання системи MOODLE при вивченні курсу іноземної мови за професійним спрямуванням в умовах дистанційного навчання. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: Матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (Запоріжжя – Мелітополь – Київ, 05–06 жовтня 2023 р.). Запоріжжя: Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2023. С. 193-197 |
Abstract: | Сталий розвиток майбутнього передбачає співпрацю та спільну участь професіоналів та експертів з різним досвідом. Таким чином, академічна та трудова міграція призводить до зростання потреби у вивченні іноземних мов не лише для повсякденного спілкування, але й для успішної комунікації з колегами з інших країн, іншими словами, зростає попит на вивчення англійської мови для спеціальних цілей (ESP) або за професійним спрямуванням. Тим часом, у Порядку денному сталого розвитку до 2030 року наголошується, що можливості для навчання мають бути розширені та диверсифіковані з використанням широкого спектру форм освіти та навчання, щоб уся молодь та дорослі могли набувати відповідних знань, навичок та компетенцій для отримання гідної праці та умов життя. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17255 |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zb_2023_2_1 (1)-2.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.