Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 431-440 of 462 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Feb-2023Digitization of Business Processes and the Impact on the Interaction of Business Entities.Obikhod, Svitlana; Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Nestor, Vitalii; Harvat, Olha; Akhtoian, Arman
2021Роль цифрового маркетингу у розвитку підприємств.Шквиря, Наталя Олександрівна; Лещук, А.К., бакалавр
2022Застосування інструментів цифрового маркетингу у ресторанному бізнесі.Шквиря, Наталя Олександрівна
2021Outlook of digitalization of supply chain management at belt and road initiative.Legeza, Darya; Легеза, Дар’я Георгіївна; Wei, Feng; Yessengaziyevа, C.E.; Sokil, D. PhD student
2024Особливості формування маркетингової стратегії аграрних підприємств в умовах воєнного стануВенгерова, Олена Василівна; Venherova, Olena
2024Сучасні підходи до управління торгівлею: маркетинговий аспектКукіна, Наталя Володимирівна; Kukina, Natalia
2024Цифрова трансформація маркетингу території: технологічні рішення для конкурентоспроможностіЛавріненко, С. І.
2024Сталий маркетинг у туристичній діяльності: екологічна відповідальність, соціальні ініціативи та економічна стійкістьБордюжа, С. О.
2024Використання інструментів цифрового маркетингу підприємствами ресторанного бізнесуШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2024Вплив факторів мікросередовища на формування комплексу маркетингу на ринку плодів та ягідБінчева, Поліна Геннадіївна; Bincheva, Polina