Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16912
Title: Застосування інструментів цифрового маркетингу у ресторанному бізнесі.
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Issue Date: 2022
Citation: Шквиря Н. О. Застосування інструментів цифрового маркетингу у ресторанному бізнесі. Глухівські наукові читання - 2022. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук: зб. матеріалів ХІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції. Глухів, 2022. С. 37-39.
Abstract: Ресторанний бізнес успішний сьогодні багато в чому завдяки маркетинговим стратегіям, які необхідні для його популяризації. Існує чітка цільова аудиторія, яку всі ресторани прагнуть захопити, знайшовши успішні маркетингові тактики. Маркетинг - це система, що охоплює як рекламу, так зв‘язки з громадськістю. Без маркетингу бізнес не зможе запропонувати найкращі продукти або послуги в галузі, і жоден з потенційних клієнтів не зможе дізнатися про підприємство. Ресторанний бізнес, як один із наймолодших споживчих ринків, почав також входити у всесвітню мережу, реєструючи свої сайти, відкриваючи групи в соціальних мережах та розміщуючись в інтернет-каталогах підприємств. Дуже мала кількість закладів використовують нестандартні інтернет-комунікації та різні цікаві електронні сервіси на своїх сайтах.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16912
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf655.89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.