Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17217
Title: Роль цифрового маркетингу у розвитку підприємств.
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Лещук, А.К., бакалавр
Issue Date: 2021
Publisher: Melitopol : LLC COLOR PRINT
Citation: Шквиря Н.О., Лещук А.К. Роль цифрового маркетингу у розвитку підприємств. Digital Business transformation: challenges and opportunities for partnership: Materials of International scientific-practical conference (Melitopol, September 9-10, 2021) / editorial board D.Legeza, Y. Sokil [et al.] / TSATU. Melitopol : LLC COLOR PRINT, 2021. С.65-67
Abstract: В останні роки у підприємств з'явилося безліч нових можливостей для реалізації ефективної маркетингової стратегії внаслідок бурхливого розвитку digital маркетингу. Цей вид маркетингу надає широкий спектр інструментів для донесення комерційної інформації до цільової аудиторії з використанням сучасних інформаційних технологій. При цьому він дає підприємствам можливість ефективно фокусувати свої комунікаційні канали, проводити оперативний аналіз ринкової кон'юнктури і налагоджувати зворотний зв'язок зі споживачами. Digital маркетинг - це маркетинг, який здійснюється у цифровому середовищі, з використанням усього доступного інструментарію інформаційно-комунікаційних технологій.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17217
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_Shkvyria_.pdf5.71 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.