Цифрова трансформація маркетингу території: технологічні рішення для конкурентоспроможності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Лавріненко, С. І.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : 2024

Анотація

UA: У сучасному світі цифрова трансформація стала важливим чинником, що визначає успіх територіального маркетингу. В умовах глобалізації та стрімкого розвитку технологій, міста та регіони прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність на внутрішньому та міжнародному рівні, використовуючи новітні цифрові рішення. Цифрова трансформація охоплює не лише впровадження нових технологій, а й зміну бізнес-процесів, культурних аспектів та сприйняття клієнтів. У контексті маркетингу території це означає переосмислення методів взаємодії з громадськістю, інвесторами та туристами. Важливо розуміти, що цифрова трансформація передбачає інтеграцію даних, платформ та інструментів, які дозволяють територіям бути більш адаптивними до змінних та невизначених умов ринку. Серед основних технологічних рішень, що сприяють цифровій трансформації маркетингу території, варто виділити дані (Big Data), штучний інтелект (АІ), інтернет речей (ІоТ) та платформи для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM).

Опис

Бібліографічний опис

Лавріненко С. І. Цифрова трансформація маркетингу території: технологічні рішення для конкурентоспроможності / С. І. Лавріненко // Сучасні виклики та сталий розвиток економіки і бізнесу : матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 10 грудня 2024 р. – Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. – С. 205-207.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By