Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 151-160 of 462 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Механізм реалізації маркетингової товарної стратегії підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2008The problems of adaptation of agrarian enterprises to the conditions of the World trade organizationArestenko, Tetiana; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, V.
2018Вплив факторів маркетингового середовища на ринок молока та молочних продуктів на ринку дитячого харчуванняМарчук, Анастасія Олександрівна; Марчук, Анастасия Александровна; Marchuk, Anastasiia
2018Контракт як формальна процедура в консалтинговій практиціСерських, Надія Сергіївна; Серских, Надежда Сергеевна; Serskykh, Nadiia
2019Стратегічний аналіз макросередовища підприємств галузі овочівництваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Маркетинговая стратегия продвижения продукции пчеловодстваКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2018Удосконалення товарної стратегії підприємства на ринку овочівАндрущенко, С. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна
2018Маркетинговое исследование потребителей на рынке молока и молочной продукцииСергеева, Ю. А.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2017Формування позитивного іміджу підприємств у суспільстві та органах владиПлотніченко, Світлана Романівна; Плотниченко, Светлана Романовна; Plotnichenko, Svitlana; Анастасова, К. А.
2019Роль бренду у формуванні комунікаційної стратегії підприємстваМостовий, О. Є.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia