Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.007 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Конкурентостійкість підприємства як атрибут його конкурентоспроможностіНестеренко, Світлана Анатоліївна; Нестеренко, Светлана Анатольевна; Nesterenko, Svitlana; Колос, З. В.
2018Основні концептуальні підходи до організації проведення маркетингового аудиту підприємстваНестеренко, Світлана Анатоліївна; Нестеренко, Светлана Анатольевна; Nesterenko, Svitlana; Синяєва, Людмила Василівна; Синяева, Людмила Васильевна; Syniaieva, Liudmyla
2012Необхідність інноваційного підходу до вирішення проблем збуту підприємств сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2015Теоретичні підходи до визначення сутності організаційної культури як об'єкта теорії організаціїАгєєва, Ірина Вікторівна; Прус, Юрій Олександрович; Агеева, Ирина Викторовна; Ahieieva, Iryna; Прус, Юрий Александрович; Prus, Yurii
2012Аналіз причин необхідності маркетингових об’єднань виробників при виході на зовнішні ринкиНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2023Функціональне значення маркетингу у системі менеджменту підприємстваНехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia