Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16652
Назва: | Педагогічний потенціал подієвого підходу як способу організації освітньої діяльності у закладах вищої освіти |
Інші назви: | Pedagogical potential of the event as a way of organizing educational activities in institutions education |
Автори: | Поправко, О. В. Тараненко, Галина Григорівна Popravko, O. Taranenko, Halyna |
Ключові слова: | подієвий підхід;культурно-освітній простор;освітній процес;event approach;cultural and educational space;educational process |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Мелітополь : 2022 |
Короткий огляд (реферат): | UA: Стаття присвячена висвітленню педагогічного потенціалу подієвого підходу і його реалізації в культурно-освітньому просторі закладу вищої освіти. Автори зосереджують увагу на обгрунтуванні його онтологічного статусу, який обумовлений природною здатністю людини до пізнання і полягає у залученні людини до активної участі у спільній значущій для кожного учасника діяльності. Онтологічний зміст подієвого принципу дозволяє реалізувати основне завдання сучасної вищої освіти, що полягає у підтримці й розвитку індивідуальності здобувача як майбутнього фахівця й члена суспільства. EN: The article is devoted to highlighting the pedagogical potential of the event approach and its implementation in the cultural and educational space of an educational institution. The authors focus on the substantiation of its ontological status, which is due to the natural ability of a person to know and consists in attracting a person to active participation in activities that are significant for each participant. The ontological content of the event principle makes it possible to realize the main task of modern higher education, which is to maintain and develop the individuality of the applicant as a future specialist and member of society. |
Опис: | Поправко О. В., Тараненко Г. Г. Педагогічний потенціал подієвого підходу як способу організації освітньої діяльності у закладах вищої освіти. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. 2022. Вип. 25. С. 235-241. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16652 |
УДК: | 37.013 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра Харчові технологіі та готельно-ресторанна справа |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Popravko O. Taranenko H. Pedagogical potential_235-241.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.