Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644
Назва: Концепти сучасного навчання й виховання у педології в Україні в 20-30-ті роки ХХ століття
Автори: Литвина, Ю. С.
Ключові слова: бригадно-лабораторний метод;комплексне навчання;метод проектів;педологія
Дата публікації: 2013
Видавництво: ВДПУ ім. М. Коцюбинського
Серія/номер: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.;Вип. 34
Короткий огляд (реферат): У цій статті розглянуто та систематизовано основні методи навчання й виховання періоду 20-30-х років ХХ століття, представлено та проаналізовано основні форми роботи педологів в освітніх установах, а також визначено деякі концепти з досвіду педологічної думки та доведено доцільність застосування їх у сучасній системі освіти й виховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1573.pdf306.15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.