Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвина, Ю. С. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T10:25:11Z | - |
dc.date.available | 2017-06-02T10:25:11Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644 | - |
dc.description.abstract | У цій статті розглянуто та систематизовано основні методи навчання й виховання періоду 20-30-х років ХХ століття, представлено та проаналізовано основні форми роботи педологів в освітніх установах, а також визначено деякі концепти з досвіду педологічної думки та доведено доцільність застосування їх у сучасній системі освіти й виховання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ВДПУ ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.;Вип. 34 | - |
dc.subject | бригадно-лабораторний метод | uk |
dc.subject | комплексне навчання | uk |
dc.subject | метод проектів | uk |
dc.subject | педологія | uk |
dc.title | Концепти сучасного навчання й виховання у педології в Україні в 20-30-ті роки ХХ століття | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.