Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвина, Ю. С.-
dc.date.accessioned2017-06-02T10:25:11Z-
dc.date.available2017-06-02T10:25:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644-
dc.description.abstractУ цій статті розглянуто та систематизовано основні методи навчання й виховання періоду 20-30-х років ХХ століття, представлено та проаналізовано основні форми роботи педологів в освітніх установах, а також визначено деякі концепти з досвіду педологічної думки та доведено доцільність застосування їх у сучасній системі освіти й виховання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВДПУ ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.;Вип. 34-
dc.subjectбригадно-лабораторний методuk
dc.subjectкомплексне навчанняuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectпедологіяuk
dc.titleКонцепти сучасного навчання й виховання у педології в Україні в 20-30-ті роки ХХ століттяuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1573.pdf306.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.