Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644
Название: Концепти сучасного навчання й виховання у педології в Україні в 20-30-ті роки ХХ століття
Авторы: Литвина, Ю. С.
Ключевые слова: бригадно-лабораторний метод
комплексне навчання
метод проектів
педологія
Дата публикации: 2013
Издательство: ВДПУ ім. М. Коцюбинського
Серия/номер: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.;Вип. 34
Краткий осмотр (реферат): У цій статті розглянуто та систематизовано основні методи навчання й виховання періоду 20-30-х років ХХ століття, представлено та проаналізовано основні форми роботи педологів в освітніх установах, а також визначено деякі концепти з досвіду педологічної думки та доведено доцільність застосування їх у сучасній системі освіти й виховання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1644
Располагается в коллекциях:кафедра Іноземні мови

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1573.pdf306,15 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.