Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14751
Title: Інтернет-маркетинг як спосіб просування товарів на ринку
Authors: Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Клімова, А. С.
Вікторова, В. С.
Keywords: мережа Інтернет;маркетинг;застосування Internet-технологій;cпоживач;конкуренція;Інтернет-маркетинг;SEO-оптимізація;соціальні мережі
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Priority directions of science and technology development: The 3 rd International scientific and practical conference (Kyiv, November 22-24, 2020);Pp. 1130-1136
Abstract: Соціальні мережі – це незамінний майданчик для реклами і просування. Багато успішних компанії вже використовують по максимуму можливості соціальних мереж, тому що вони мають величезну аудиторію. Серед цієї великої аудиторії обов'язково знайдуться ті, кого зацікавить товар чи послуга будь-якої компанії. Так само користувачі соціальних мереж тісно пов'язані один з одним. Вони діляться інформацією зі своїми друзями, а ті в свою чергу розповсюджують її іншим. Таким чином, просування має приголомшливу ефективність, назване ефектом вірусного маркетингу. Соціальне просування – це дуже швидкий і досить легкий спосіб повідомити всім про свою компанію. Тому головне зацікавити користувача, для того щоб він став довгостроковим клієнтом компанії.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14751
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf322.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.