Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.contributor.authorКлімова, А. С.-
dc.contributor.authorВікторова, В. С.-
dc.date.accessioned2021-06-18T06:51:13Z-
dc.date.available2021-06-18T06:51:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14751-
dc.description.abstractСоціальні мережі – це незамінний майданчик для реклами і просування. Багато успішних компанії вже використовують по максимуму можливості соціальних мереж, тому що вони мають величезну аудиторію. Серед цієї великої аудиторії обов'язково знайдуться ті, кого зацікавить товар чи послуга будь-якої компанії. Так само користувачі соціальних мереж тісно пов'язані один з одним. Вони діляться інформацією зі своїми друзями, а ті в свою чергу розповсюджують її іншим. Таким чином, просування має приголомшливу ефективність, назване ефектом вірусного маркетингу. Соціальне просування – це дуже швидкий і досить легкий спосіб повідомити всім про свою компанію. Тому головне зацікавити користувача, для того щоб він став довгостроковим клієнтом компанії.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesPriority directions of science and technology development: The 3 rd International scientific and practical conference (Kyiv, November 22-24, 2020);Pp. 1130-1136-
dc.subjectмережа Інтернетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectзастосування Internet-технологійuk
dc.subjectcпоживачuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectSEO-оптимізаціяuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.titleІнтернет-маркетинг як спосіб просування товарів на ринкуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf322.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.