Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14016
Title: Інноваційний потенціал педагога, як основна умова оптимізації навчально-виховного процесу
Authors: Паніна, Валерія Валеріївна
Панина, Валерия Валерьевна
Panina, Valeriia
Keywords: інноваційний потенціал педагога;моделі освіти;формування молодого фахівця;викладач;студент;модель навчання
Issue Date: 2021
Publisher: НУБіП
Series/Report no.: Обуховські читання: збірник тез доп. XYI Міжн. наук.-техн. конференції;С. 90-94
Abstract: Основу інноваційних процесів в освіті складають дві важливі проблеми педагогіки – проблема вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду та проблема впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику. Головною рушійною силою інноваційної діяльності є педагог, оскільки суб'єктивний чинник є вирішальним під час впровадження і поширення нововведень.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14016
Appears in Collections:кафедра Технічний сервіс та системи в АПК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Обуховськi читання 2021 С.90-94.pdf678.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.