Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаніна, Валерія Валеріївна-
dc.contributor.authorПанина, Валерия Валерьевна-
dc.contributor.authorPanina, Valeriia-
dc.date.accessioned2021-05-26T11:24:00Z-
dc.date.available2021-05-26T11:24:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14016-
dc.description.abstractОснову інноваційних процесів в освіті складають дві важливі проблеми педагогіки – проблема вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду та проблема впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику. Головною рушійною силою інноваційної діяльності є педагог, оскільки суб'єктивний чинник є вирішальним під час впровадження і поширення нововведень.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНУБіПuk
dc.relation.ispartofseriesОбуховські читання: збірник тез доп. XYI Міжн. наук.-техн. конференції;С. 90-94-
dc.subjectінноваційний потенціал педагогаuk
dc.subjectмоделі освітиuk
dc.subjectформування молодого фахівцяuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectмодель навчанняuk
dc.titleІнноваційний потенціал педагога, як основна умова оптимізації навчально-виховного процесуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Технічний сервіс та системи в АПК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Обуховськi читання 2021 С.90-94.pdf678.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.