Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14016
Title: | Інноваційний потенціал педагога, як основна умова оптимізації навчально-виховного процесу |
Authors: | Паніна, Валерія Валеріївна Панина, Валерия Валерьевна Panina, Valeriia |
Keywords: | інноваційний потенціал педагога;моделі освіти;формування молодого фахівця;викладач;студент;модель навчання |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | НУБіП |
Series/Report no.: | Обуховські читання: збірник тез доп. XYI Міжн. наук.-техн. конференції;С. 90-94 |
Abstract: | Основу інноваційних процесів в освіті складають дві важливі проблеми педагогіки – проблема вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду та проблема впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику. Головною рушійною силою інноваційної діяльності є педагог, оскільки суб'єктивний чинник є вирішальним під час впровадження і поширення нововведень. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14016 |
Appears in Collections: | кафедра Технічний сервіс та системи в АПК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Обуховськi читання 2021 С.90-94.pdf | 678.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.