Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13000
Назва: Ринкові переваги реалізації вакуумованих продуктів харчування
Автори: Лущик, А. О.
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключові слова: харчування;термін зберігання;вакуумування продуктів;зберігання продуктів харчування;технологія вакуумування
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 23-24
Короткий огляд (реферат): Реалізація вакуумованих продуктів харчування має ринковий потенціал не тільки на ринку В2С, а й можливий для застосування з метою забезпечення продукцією закладів освіти та виховання, сегменту закладів HoReCa, закладів харчування у туристичній сфері тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13000
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник ТДАТУ-23-24.pdf504.12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.