Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12000
Title: Розвиток м’яких навичок засобами іноземної мови за професійним спрямуванням у здобувачів вищої освіти немовних вузів
Other Titles: The soft skills development by means of foreign language for special purpose in higher education suppliers of non -language higher education institutions
Authors: Кравець, Олена Олександрівна
Кравец, Елена Александровна
Kravets, Olena
Keywords: м’які навички;потреби роботодавців;креативність;мотивація;самооцінка;soft skills;employers;communication skills;emotional control
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Актуальні питання гуманітарних наук;Вип. 29, т. 2 (С. 241-246)
Abstract: UK: У статті розглядається проблема розвитку м’яких навичок у здобувачів вищої освіти на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Увага приділяється тому, що до 2011 року на розвиток м’яких навичок освітні програми не звертали уваги. Уважалося, що ці навички немає потреби виховувати. У 2012 році після опитування роботодавців з’ясувалося, що кожен роботодавець бажає мати співробітника, який може працювати в колективі, вирішувати важкі завдання, креативно мислити, бути мотивованим, мати позитивний настрій. Проєкт «Рейтинг ВНЗ України «Компас-2012»» провів дослідження стосовно різних аспектів діяльності закладів вищої освіти, досвіду працевлаштування, професійних навичок і компетенцій випускників. У 2012 році в рамках дослідження було опитано представників 845 великих і середніх компаній-роботодавців та 1 156 випускників із 232 вищих навчальних закладів України. На думку роботодавців, сучасний випускник повинен бути амбіційним, ініціативним, активним, цілеспрямованим. Роботодавці вважають серйозним недоліком «відсутність (або недостатній рівень володіння) так званих soft skills, як-от: «комунікабельність, уміння презентувати, вести переговори, емоційний контроль»». Як свідчать результати якісного дослідження, розвиток таких навичок становить стандартну частину програми навчання нових співробітників у багатьох компаніях. Мета статті – виявити, по-перше, що таке м’які навички, які м’які навички роботодавці бажали бачити у своїх спеціалістів у 2012 і у 2020 роках; по-друге, розглянути ресурси з іноземної мови, які допомагають виховувати та розвивати м’які навички у здобувачів вищої освіти немовних вишів. У статті дано визначення м’яким навичкам та зроблено аналіз сучасних потреб роботодавців. Пропонується на прикладі підручника “Market Leader” розглянути, як можна виховувати та розвивати м’які навички на заняттях з англійської мови. Для прикладу надається опис частини заняття. Висвітлюються необхідність, доцільність і можливість розвитку soft skills на звичайному занятті з англійської мови за умови правильно підібраних ресурсів. EN: This article describes the problem of soft skills development among the higher education suppliers at the lessons of foreign language for special purpose. The absence of the development of soft skills in the educational curriculum before 2011 is lighted. It was believed that it there was not the necessity in the upbringing of these skills. In 2012, after the employers survey revealed that every employer wants to have an employee who can work in a team, to solve difficult problems, to think creatively, be motivated, have a positive attitude. The project “Rating of universities in Ukraine “Compass 2012”” conducted a study on various aspects of the university experience, employment, skills and competences of graduates. In 2012, the study surveyed representatives of the 845 large and medium-sized employers and 1 156 of the 232 graduates of Ukraine higher educational institutions. According to employers the modern graduate must be ambitious, initiative, active, purposeful. Employers consider as a serious fault “the lack of (or insufficient level of possession) of so-called soft skills: “communication skills, ability to give presentations, negotiate, and emotional control””. As evidenced by the results of qualitative research, the development of such skills is a standard part of the training program for new employees in many companies. The purpose of this article is to identify, firstly, what is the meaning of soft skills and which soft skills employers want to see in their professionals in 2012 and in 2020, and secondly, to consider resources in a foreign language, which help to educate and develop the soft skills of the higher education suppliers of non-linguistic universities. The article gives definitions of soft skills and analyzes the current needs of employers. The textbook Market Leader is offered as an example of how to nurture and develop soft skills in the English classroom. The part of the English lesson is proposed as an evidence of the real possibility to develop soft skills during the lesson. The importance, desirability and feasibility of soft skills development into everyday English lessons, provided the right mix of resources is highlighted.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12000
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравець Розвиток мяких навичок.pdf323.19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.