Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.007 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Інформаційне забезпечення підприємства на основі маркетингуНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2019Принципи сегментування ринку плодово – ягідної продукції Півдня УкраїниКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Політико-правові чинники розвитку ринку продуктів харчування для дітей шкільного вікуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Економіко – математична модель ринку плодово – ягідної продукції Півдня України: прогноз дії системиКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2010Поєднання теорії маркетингу і досвіду господарювання машинобудівного підприємстваНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2019Формування ринкового попиту та пропозиції на ринку плодово – ягідної продукціїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Сучасні реалії споживання плодово–ягідної продукції на півдні УкраїниКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2021Стратегічне управління та формування позитивного іміджу суб’єктів господарюванняКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2015Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингуНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia