Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 51 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузіГрибова, Діана Вікторівна; Грибова, Диана Викторовна; Hrybova, Diana
2014Формування маркетингової стратегії туристичних підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Потенціал маркетингового механізму організації харчування закладами загальної середньої освітиКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринкуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2019Визначення споживчого статусу дитини у маркетингу продуктів харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2017Методичні підходи до виділення ринкових нішАрестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2006Проблемы организации маркетинга на предприятиях сельскохозяйственного машиностроенияНехай, Виктория Васильевна; Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2011Забезпечення маркетингової підтримки підприємстваНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2019Елементи маркетингового механізмуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Обоснование выбора маркетинговой стратегии овощеводческого предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Шрамко, Александр Владимирович; Шрамко, Олександр Володимирович; Shramko, Oleksandr