Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-17 of 17 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Обоснование выбора маркетинговой стратегии овощеводческого предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Шрамко, Александр Владимирович; Шрамко, Олександр Володимирович; Shramko, Oleksandr
2020Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітейКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2023Методологічні засади формування парадигми збуту.Нехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia; Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Kolokolchykova, Iryna
2022Теоретичні основи інтеграції підприємств сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Косяк, Аліна; Nekhai, Viktoriia; Kosiak, Alina
2023Маркетинг в управлінні підприємствами машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Волкова, С. О.; Nekhai, Viktoriia; Volkova, Sofia
2023Маркетингові дослідження поведніки споживачів снеківШквиря, Наталя Олександрівна; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Shkvyria, Natalia; Arestenko, Tatyana
2023Функціональне значення маркетингу у системі менеджменту підприємстваНехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia