Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМайборода, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorМайборода, Анна Александровна-
dc.contributor.authorMaiboroda, Hanna-
dc.date.accessioned2020-07-10T06:38:08Z-
dc.date.available2020-07-10T06:38:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11548-
dc.description.abstractВ епоху збільшення кількості вироблених товарів на внутрішніх і зовнішніх ринках кожне підприємство прагне забезпечувати найвищу рентабельність продажу, мати стійкі конкурентні переваги, збільшувати прибутковість та бути відомим і престижним. Задля цього виробники приділяють велику увагу особливостям формування та використання портфелю брендів. Більшість фірм, які працюють на споживчих ринках, володіють і продають більше одного бренду. І, хоча, підприємці приймають стратегічні рішення на корпоративному рівні щодо життєдіяльності наявних брендів, відкритим залишається питання впровадження ефективної системи управління портфелем брендів, її особливості та переваги.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: присвячена 35-річчю Економічного факультету: Міжнародна науково-практична конференція (20-21 вересня 2019 р.);(С. 83-85)-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбрендиuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectпортфель брендівuk
dc.titleМаркетингові особливості використання портфеля брендівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.