Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11548
Title: Маркетингові особливості використання портфеля брендів
Authors: Майборода, Ганна Олександрівна
Майборода, Анна Александровна
Maiboroda, Hanna
Keywords: маркетинг;бренди;ринок;споживачі;портфель брендів
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: присвячена 35-річчю Економічного факультету: Міжнародна науково-практична конференція (20-21 вересня 2019 р.);(С. 83-85)
Abstract: В епоху збільшення кількості вироблених товарів на внутрішніх і зовнішніх ринках кожне підприємство прагне забезпечувати найвищу рентабельність продажу, мати стійкі конкурентні переваги, збільшувати прибутковість та бути відомим і престижним. Задля цього виробники приділяють велику увагу особливостям формування та використання портфелю брендів. Більшість фірм, які працюють на споживчих ринках, володіють і продають більше одного бренду. І, хоча, підприємці приймають стратегічні рішення на корпоративному рівні щодо життєдіяльності наявних брендів, відкритим залишається питання впровадження ефективної системи управління портфелем брендів, її особливості та переваги.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11548
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.