Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9816
Title: Перспективи використання сервісів Web 2.0 в навчальній практиці
Other Titles: Перспективы использования сервисов Web 2.0 в учебной практике
Prospects of Web 2.0 services use in academic training
Authors: Сімкіна, Маргарита Андріївна
Симкина, Маргарита Андреевна
Simkina, Marharita
Keywords: всесвітня павутина;сервіси Web 2. 0;вебінструменти;соціальна взаємодія;вебдодатки;методики навчання;освіта;всемирная паутина;сервисы Web 2.0;вебинструменты;социальное взаимодействие;веб-приложения;методики обучения;образование;World Wide Web;WEB 2.0 services;Web tools;social interaction;Web applications;teaching methods;education
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка;№ 1 (22) (С. 151-155)
Abstract: UK: У статті проаналізовано використання інструментів Web 2.0 у сфері освіти. Висвітлено тенденції та схарактеризовано дослідження, які можна проводити за допомогою Web 2.0 в освітній галузі. Зауважено, що деякі типи інструментів, наприклад, вебжурнали, Wiki та сайти соціальних мереж, є широко доступними, на відміну від такихінструментів, як технології обміну мультимедіа, контент-синдикація, AJAX, соціальні закладки тощо. Підкреслено, що порівняльні дослідження різноманітнихінструментів можна виконувати з раухуванням їх педагогічної актуальності. З’ясовано, що особливістю технологій Web 2. 0 є те, що вони пропонують економічно ефективні рішення для використання їх у навчальному процесі різних вишів. RU: В статье проанализировано использование инструментов Web 2.0 в области образования. Отражены тенденции и охарактеризованы исследования, которые можно проводить с помощью Web 2.0 в образовательной сфере. Замечено, что некоторые типы инструментов, например, веб-журналы, Wiki и сайты социальных сетей, являются широкодоступными, в отличие от таких инструментов, как технологии обмена мультимедиа, контент-синдикация, AJAX, социальные закладки и тому подобное. Подчеркнуто, что сравнительные исследования разнообразных инструментов можно выполнять с учетом их педагогической актуальности. Выяснено, что особенностью технологий Web 2. 0 является то, что они предлагают экономически эффективные решения для использования их в учебном процессе различных вузов. EN: This article analyzes the use of Web 2.0 tools in education. Also the trends and studies conducted on Web 2.0 education are reviewed. The study is the result of the initial study of selected literature on Web 2.0 technologies ineducation. An attempt is made to study varied literature related to this topic. Previous research on some types of tools has been widely available, such as weblogs, wikis, and social networking sites. Tools such as multimedia technology, syndication of content, AJAX, social bookmarking are less visited. Also, the article presents how it is possible to study comparative studies of various instruments, taking into account their pedagogical relevance. The feature of Web 2.0 technology is that they offer costeffective solutions for their integration.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9816
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Педагогика_22 (6) однороманенко (1).pdf259.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.