Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9687
Title: | Фізика як навчальний предмет у середній загальноосвітній школі України: історико-методологічні і дидактичні аспекти |
Authors: | Сосницька, Наталя Леонідівна Сосницкая, Наталья Леонидовна Sosnytska, Natalia |
Keywords: | монографія;розвиток фізики;фізика;фізична освіта |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | К.: НПУ імені М. П. Драгоманова |
Series/Report no.: | ;399 с. |
Abstract: | У монографії розглядаються історико-методологічні і дидактичні аспекти становлення і розвитку фізики як навчального предмету в середній загальноосвітній школі в Україні: X V III і початок X IX ст.: 60 - 70-і роки і період політичної реакції (80 - 90-і роки) X IX століття: 1900 - 1917 рр. X X ст.; 1917 - 1945 рр.; 1945 - 1967 рр.; 1967 1991 рр.; 199! р - початок XX I ст Паралельно проводиться науково-методичний аналіз навчальних посібників з фізики вказаних періодів. Запропонована система критеріїв, яка необхідна для раціонального вибору між конкуруючими структурами курсу фізики, підручниками в цілому і між окремими їх розділами, між конкретними методичними підходами, способами закріплення інформації, наборами лабораторних і демонстраційних дослідів та ін. Виявлені основні тенденції розвитку фізичної освіти та підручників фізики XVIII-XXJ століть. Сформульовані й обгрунтовані загальні принципи наукового прогнозування фізичної освіти. Монографія призначена для науковців, методистів, учителів фізики та студентів педагогічних вищих навчальних закладів |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9687 |
Appears in Collections: | Монографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
monohrafija-fizyka-jak-navchalnyj-predmet-u-szosh-ukrayiny-istoryko-metodolohichni-i-dydaktychni-aspekty_распознан.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.