Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9687
Title: Фізика як навчальний предмет у середній загальноосвітній школі України: історико-методологічні і дидактичні аспекти
Authors: Сосницька, Наталя Леонідівна
Сосницкая, Наталья Леонидовна
Sosnytska, Natalia
Keywords: монографія;розвиток фізики;фізика;фізична освіта
Issue Date: 2005
Publisher: К.: НПУ імені М. П. Драгоманова
Series/Report no.: ;399 с.
Abstract: У монографії розглядаються історико-методологічні і дидактичні аспекти становлення і розвитку фізики як навчального предмету в середній загальноосвітній школі в Україні: X V III і початок X IX ст.: 60 - 70-і роки і період політичної реакції (80 - 90-і роки) X IX століття: 1900 - 1917 рр. X X ст.; 1917 - 1945 рр.; 1945 - 1967 рр.; 1967 1991 рр.; 199! р - початок XX I ст Паралельно проводиться науково-методичний аналіз навчальних посібників з фізики вказаних періодів. Запропонована система критеріїв, яка необхідна для раціонального вибору між конкуруючими структурами курсу фізики, підручниками в цілому і між окремими їх розділами, між конкретними методичними підходами, способами закріплення інформації, наборами лабораторних і демонстраційних дослідів та ін. Виявлені основні тенденції розвитку фізичної освіти та підручників фізики XVIII-XXJ століть. Сформульовані й обгрунтовані загальні принципи наукового прогнозування фізичної освіти. Монографія призначена для науковців, методистів, учителів фізики та студентів педагогічних вищих навчальних закладів
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9687
Appears in Collections:Монографії

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.