Фізика як навчальний предмет у середній загальноосвітній школі України: історико-методологічні і дидактичні аспекти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

К.: НПУ імені М. П. Драгоманова

Анотація

У монографії розглядаються історико-методологічні і дидактичні аспекти становлення і розвитку фізики як навчального предмету в середній загальноосвітній школі в Україні: X V III і початок X IX ст.: 60 - 70-і роки і період політичної реакції (80 - 90-і роки) X IX століття: 1900 - 1917 рр. X X ст.; 1917 - 1945 рр.; 1945 - 1967 рр.; 1967 1991 рр.; 199! р - початок XX I ст Паралельно проводиться науково-методичний аналіз навчальних посібників з фізики вказаних періодів. Запропонована система критеріїв, яка необхідна для раціонального вибору між конкуруючими структурами курсу фізики, підручниками в цілому і між окремими їх розділами, між конкретними методичними підходами, способами закріплення інформації, наборами лабораторних і демонстраційних дослідів та ін. Виявлені основні тенденції розвитку фізичної освіти та підручників фізики XVIII-XXJ століть. Сформульовані й обгрунтовані загальні принципи наукового прогнозування фізичної освіти. Монографія призначена для науковців, методистів, учителів фізики та студентів педагогічних вищих навчальних закладів

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By