ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9513
Title: Компоненти готовності сучасного учителя фізичної культури до професійної діяльності у практиці роботи з учнями загальноосвітніх навчальних закладів
Other Titles: Компоненты готовности современного учителя физической культуры к профессиональной деятельности в практике работы с учащимися общеобразовательных учебных заведений
The components of modern Physical Training teacher’s readiness for professional activity in practical work with secondary schools pupils
Authors: Верховська, Марина Володимирівна
Верховская, Марина Владимировна
Verkhovska, Maryna
Keywords: учитель фізичної культури;психологічна готовність;науково-теоретична готовність;фізична готовність;практична готовність;психофізіологічна готовність;учитель физической культуры;психологическая готовность;научно-теоретическая готовность;физическая готовность;практическая готовность;психофизиологическая готовность;teacher of Physical Training;psychological readiness;research and theoretical readiness;physical readiness;practical readiness;psychophysiological readiness
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХОГОКС
Series/Report no.: Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції;С. 51–55
Abstract: UK: Одним із головних напрямків роботи загальноосвітніх навчальних закладів є діяльність, яка спрямована на збереження фізичного здоров’я дітей. Дбати про фізичне здоров’я, формувати розумові і фізичні якості покликана фізична культура,спорт та кваліфіковані вчителя, від яких залежить не тільки проведення уроків, але і фізичне виховання учнів взагалі. Структурна модель готовності вчителя фізичної культури професійної діяльності практиці роботи з учнями загальноосвітніх навчальних закладів включає такі компоненти: психологічна готовність, науково-теоретична готовність, фізична готовність, практична готовність, психофізіологічна готовність. RU: Одним из главных направлений работы общеобразовательных учебных заведений является деятельность, направленная на сохранение физического здоровья детей. Заботиться о физическом здоровье, формировать умственные и физические качества призвана физическая культура, спорт и квалифицированные учителя, от которых зависит не только проведение уроков, но и физическое воспитание учащихся в целом. Структурная модель готовности учителя физической культуры к профессиональной деятельности в практике работы с учащимися общеобразовательных учебных заведений включает следующие компоненты: психологическая готовность, научно-теоретическая готовность, физическая готовность, практическая готовность, психофизиологическая готовность. EN: One of the main tendencies of work at secondary schools is the activity which is focused on maintaining physical health of children. Physical Training, sport and qualified teachers, who influence not only the lessons, but also pupils’ Physical Education in general, are aimed to care for physical health, to form mental and physical qualities. Structural model of Physical Training teacher’s readiness for professional activity in practical work with secondary schools pupils includes the following components: psychological readiness, research and theoretical readiness, physical readiness, practical readiness, psychophysiological readiness.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9513
Appears in Collections:кафедра Фізичне виховання і спорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf6.18 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.