Сучасний стан державного регулювання освітніх новацій в Україні
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Харків: Вид–во ХарРІ НАДУ «Магістр»
Анотація
Досліджено стан та аспекти державного регулювання стратегічних новацій освіти, запланованих на 2020–2024 рр., проаналізовано стратегічні цілі освіти в Україні на зазначений період.
Для кожної цілі розглянуто критерії та показники ефективності, а також стратегічні цілі реформування всіх рівнів освіти в Україні: дошкільної, шкільної, професійної та вищої. Зазначено, що
основним стратегічним пріоритетом у дошкільній освіті є забезпечення доступу якомога більшої
кількості дітей до якісної дошкільної освіти. Основним завданням середньої шкільної освіти
визначено забезпечення високого рівня знань, самодостатності та креативності у випускників,
професійної освіти – підвищення її престижності та збільшення кількості закладів, що її надають. Вища освіта має стати більш якіснішою та відповідати за майбутнє працевлаштування випускників. Наголошено на необхідності проведення подальшого реформування освітньої
мережі у новостворених об’єднаних територіальних громадах, наведено результати аналізу
реформування освітньої мережі на прикладі Приазовської ОТГ Запорізької області.