Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9300
Title: | Звіт про науково-дослідну роботу (проміжний). Програма 1 «Розробити технічні засоби для реалізації нових технологій вирощування сільськогосподарських культур в умовах півдня України» |
Authors: | Надикто, Володимир Трохимович Надыкто, Владимир Трофимович Nadykto, Volodymyr |
Keywords: | трактор;енергетичний засіб;типаж;номінальне тягове зусилля;буксування;тиск;грунт;плуг |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ТДАТУ |
Abstract: | Звіт про НДР: 20 с. тексту, 4 рис., 3 табл., 15 джерел. Об'єкти досліджень: процеси функціонування колісних енергетичних засо-бів сільськогосподарського призначення. Мета роботи: а) розроблення передумов для створення в Україні вітчизняної Системи машин шляхом формування типажу колісних енергетичних засобів; б) підвищення екологічної безпеки практичного застосування колісних тракторів шляхом обґрунтування максимального рівня їх буксування при роботі у тяговому режимі. Методи досліджень: Теоретичні дослідження проводили шляхом аналізу тя-гового балансу колісного трактора і застосування стандартизованих обмежень ти-ску його рушіїв на грунт у вертикальній площині. При складанні вказаних рівнянь використовували основні положення теоретичної механіки і теорії трактора. В результаті проведених досліджень: запропоновано визначення поняття «типаж тракторів»; - розроблено типаж колісних тракторів для України. Його основу склада-ють енергетичні засоби п’яти тягових класів: 0,6; 1,1; 18; 3 і 5; - обґрунтовано діапазон номінального тягового зусилля трактора (Ркр.н) кожного тягового класу на рівні Ркр.н−10%.+20%; - установлено, що для запобігання руйнування структури грунту у весня-ний період польових робіт максимально допустиме буксування (δmax) ко-лісних рушіїв тракторів тягових класів 5, 3 і 1,4 повинно бути 15%, 12% і 9% відповідно. У осінньо-літній період значини δmax можуть бути більши-ми і відповідно становити 20%, 16% і 13%; - передбачається, що колісні трактори тягового класу 5, обладнані одинар-ними штатними шинами, можуть використовуватися на польових робо-тах тільки у осінньо-літній період. Для експлуатації навесні вони обов’язково мають бути обладнані подвоєними шинами. Застосування цього конструктивного рішення доцільне для усіх колісних енергетичних засобів. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9300 |
Appears in Collections: | Звіти з НДР |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Звіт_НДІ_2017.pdf | 373.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.