ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2020-01-21T09:49:28Z-
dc.date.available2020-01-21T09:49:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9233-
dc.description.abstractUK: Дисертація присвячена розробці теоретико-методичної бази та інструментів вдосконалення збутової діяльності підприємств сільськогосподарської техніки на основі консолідованого маркетингу. Консолідований маркетинг пропонується визначити як діяльність декількох одногалузевих технологічно пов’язаних підприємств щодо спільного створення ланцюга споживчої цінності для клієнтів, просування і збуту товарів та послуг, управління взаємовідносинами з клієнтами через єдиний відокремлений координаційний центр, що реалізує інтегровану маркетингову й збутову політику від імені та за кошти всіх компаній-учасниць. EN: The dissertation is devoted to the development of the theoretical and methodological basis and instruments of improving sales activities of the agricultural machinery companies based on consolidated marketing. Consolidated marketing proposed to define as activity of several one-branch technologically connected companies for joint creation of the consumer value chain for the promotion, sale of goods and services, management of customer relations through the coordination center, which implements an integrated marketing and sales policy from all participating companies. In the thesis, the system of principles was developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСумський державний університетuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectконсолідований маркетингuk
dc.subjectсільськогосподарське машинобудуванняuk
dc.subjectінтегровані структуриuk
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectконтрактна група консолідованого маркетингуuk
dc.subjectпрогнозування збуту сільськогосподарської технікиuk
dc.subjectефективність збутової політикиuk
dc.subjectоптимізація розподілу витратuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectconsolidated marketinguk
dc.subjectagricultural machineryuk
dc.subjectintegrated structuresuk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.subjectconsolidated marketing contract groupuk
dc.subjectagricultural machinery sales forecastinguk
dc.subjectsales policy efficiencyuk
dc.subjectcost-sharing optimizationuk
dc.titleЗбутова діяльність підприємств сільськогоподарського машинобудування на засадах консолідованого маркетингу: теорія, методологія, практика: дис. ... доктора економ. наук : 08.00.04uk
dc.title.alternativeSales activities of the agricultural machinery companies based on consolidated marketing: theory, methodology, practiceuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Дисертації, автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нехай В. В. дисертація.pdf8,53 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.