ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9117
Title: Міфо-релігійні фактори утвердження філософії ринкових відносин
Other Titles: Myths-religious factors in the promotion of the philosophy of market relations
Authors: Олексенко, Роман Іванович
Олексенко, Роман Иванович
Oleksenko, Roman
Keywords: міф
релігія
культура
ринкові відносини
суспільство
релігійний конфлікт
myth
religion
culture
the market
society
religious conflict
Issue Date: 2015
Series/Report no.: Грані;№ 9 (С. 118-123)
Abstract: UK: У представленій статті розглянуто міфо-релігійні фактори, які впливають на становлення ринкових відносин. Розкрито основні поняття «міф», «поетика міфу», «релігійний конфлікт». Наведені функції міфу, та його світосприйняття. Міф постає явищем, котре лежить в основі культури і світосприйняття як такого. Відтак він апріорі притаманний кожній культурі.Тип міфу, що лежить в основі деякої культури чи певного світосприйняття, відповідним чином структурує світ, задаючи специфічну «сітку бачення», фактично обумовлюючи уявлення про принципи причинності, простору, часу, типи класифікації, способи ідентифікації в межах конкретно-історичного світосприйняття.Надзвичайно важливими є адаптивна та творча функції міфу. Інші функції міфу (пізнавальна, комунікативна, координаційна, інтегративна) фактично є похідними від двох основних функцій.Міф принципово виходить не з того, що є, а з того, що може бути. У міфі людина виходить не з логіки факту, а з логіки, згідно з якою все може бути. Міфопоетика суть явище аж ніяк не синонімічне міфу, хоча й безпосередньо з ним пов’язане. У стислому вигляді міфопоетику можна визначити як певне відображення домінування міфопоетичного світосприйняття. Релігія завжди була і лишається хранителькою тих принципів людського співіснування, які спираються на об’єднання людей, їх взаємовигідну та справедливу взаємодію. Функціональна роль релігії в суспільстві визначається через результати її впливу на особисте чи соціальне життя. Із інтегруючої функції релігії є виникнення релігійних конфліктів, які мають неабиякий вплив на суспільні відносини в цілому. EN: In the present article the myth-religious factors that influence the formation of market relations. The basic concept of «myth» «myth poetics», «religious conflict». These functions myth, and his world view. Myth phenomenon appears, which is the basis of culture and worldview as such. Therefore, it is a priori inherent in each kulturi.Typ myth that underlies some particular culture or worldview, appropriately structuring the world, asking specific «grid vision» is actually causing understanding of the principles of causality, space, time, types of classification methods to identify within the concrete historical svitospryynyattya. Nadzvychayno important is adaptive and creative function of myth. Other features myth (the cognitive, communicative, coordinating, integrative) actually is derived from two main funktsiy.Mif essentially comes not from what is, and of what can be. In myth man comes not from the fact of logic, and the logic according to which things can be. Mythopoetics essence of the phenomenon is not synonymous myth, although directly related to it. In concise poetics can be defined as a certain dominance display mifopoetychnoho worldview. Religion has always been and remains the guardian of the principles of human coexistence, based on the association of people, their fair and mutually beneficial interaction. The functional role of religion in society is determined by the results of its impact on personal or social life. With the integrating function of religion is the emergence of religious conflicts that have considerable influence on social relations in genera
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9117
Appears in Collections:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grani_2015_9_23.pdf1,25 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.