Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлова, М. С.-
dc.date.accessioned2020-01-09T07:36:20Z-
dc.date.available2020-01-09T07:36:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9035-
dc.description.abstractМаркетинговий комплекс в бізнес-структурі передбачає утворення управлінських структур спеціалізованих на розв’язанні завдань стратегічного розвитку на основі адекватних оцінок ситуації, можливостей і комунікацій в неоіндустріальній економіці.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (Луцьк, 31 жовтня 2019 р.);С. 641-643-
dc.subjectнеоіндустріальна економікаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбізнес-структураuk
dc.titleВпровадження комплексу маркетингу у бізнес структури в неоіндустріальній економіціuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf370.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.