Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8843
Title: The influence of product packaging on consumer final choice
Authors: Pliasetska, V. R.
Keywords: product packaging;the influence of packaging;the choice of products
Issue Date: 2019
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали VII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2019 року: тези доповідей (Мелітополь, 11-22 листопада 2019 р.). Навчально-науковий інститут загальноуніверситетської підготовки;С. 23-24
Abstract: The purpose of this article is to study the influence of packaging on the final choice of the consumer, as well as to consider the problems associated with recycling, communication with customers and the effect of color on them.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8843
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy-2019 02.12-23-24.pdf299.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.