Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8817
Title: Intuition in business
Authors: Bondarenko, K. S.
Keywords: entrepreneurs;the intuition;marketing
Issue Date: 2019
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали VII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2019 року: тези доповідей (Мелітополь, 11-22 листопада 2019 р.). Навчально-науковий інститут загальноуніверситетської підготовки;С. 10-11
Abstract: As we can see, intuition plays a significant role in business. Intuition is needed during negotiations, without intuition marketing of innovations is impossible. This is the so-called “sixth sense”.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8817
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy-2019 02.12-10-11.pdf171.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.