Моральні якості керівника як основа професійної етики та етикету

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Плотніченко, Світлана Романівна
Плотниченко, Светлана Романовна
Plotnichenko, Svitlana

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Однорог

Анотація

EN: Ethical norms of handling in a team of leaders: attitude, communication, human values, decision-making, conflict resolution. The etiquette of official relations obliges employees to establish a careful attitude to working hours in general and to their own particular. The attitude of the head to the subordinates is perceived by the latter not as a rule, norms, which he is guided in communicating with them, but as his personal moral qualities, as a natural manifestation of the nature of their leader. UK: Етичні норми поводження в команді лідерів: ставлення, спілкування, людські цінності, прийняття рішень, вирішення конфліктів. Етикет службових відносин зобов’язує працівникам встановити дбайливе ставлення до робочого часу загалом і до своєї особливості. Ставлення керівника до підлеглих сприймається останніми не як правило, норми, які він керується спілкуванням з ними, але як своїми особистими моральними якостями, як природними прояв характеру їх лідера.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By