Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8560
Title: Моральні якості керівника як основа професійної етики та етикету
Authors: Плотніченко, Світлана Романівна
Плотниченко, Светлана Романовна
Plotnichenko, Svitlana
Keywords: Head;etiquette;relationships;ethics;martially qualities;official relations;Chief;manager;team;parenting;decency;етикет;етика;менеджер;виховання;офіційні відносини
Issue Date: 2019
Publisher: Однорог
Series/Report no.: Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали Міжнародного науково-практичного форуму (Мелітополь, 21-22 червня 2019 р.);Ч. 2 (С. 231-233)
Abstract: EN: Ethical norms of handling in a team of leaders: attitude, communication, human values, decision-making, conflict resolution. The etiquette of official relations obliges employees to establish a careful attitude to working hours in general and to their own particular. The attitude of the head to the subordinates is perceived by the latter not as a rule, norms, which he is guided in communicating with them, but as his personal moral qualities, as a natural manifestation of the nature of their leader. UK: Етичні норми поводження в команді лідерів: ставлення, спілкування, людські цінності, прийняття рішень, вирішення конфліктів. Етикет службових відносин зобов’язує працівникам встановити дбайливе ставлення до робочого часу загалом і до своєї особливості. Ставлення керівника до підлеглих сприймається останніми не як правило, норми, які він керується спілкуванням з ними, але як своїми особистими моральними якостями, як природними прояв характеру їх лідера.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8560
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.