Семантичне опрацювання результатів формального й інформального навчання
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
ФОП Однорог Т. В.
Анотація
UK: Євроінтеграційні процеси в Україні, збалансування національних інтересів на ринку освітніх послуг і ринку праці, підвищення якості підготовки кадрів, з одного боку, і глобалізація, технологічні, економічні й демографічні процеси, зростаюча мобільність трудових ресурсів – з іншого, потребують розроблення і операціоналізації національної і регіональної політики в галузі кваліфікацій, інституційних механізмів і процесів забезпечення якості, оцінки та присудження кваліфікацій, визнання результатів навчання (як формального, так і неформального й інформального) - знань, умінь та компетентностей, що пов’язують ринок освітніх послуг з ринком праці. Успішне функціонування такої політики сприятиме розвитку як вертикальної мобільності громадян в просторі професійної освіти, так і горизонтальній мобільності з однієї професійної траєкторії на іншу за рахунок механізму офіційного визнання часткових кваліфікацій, набутих в системі формального, неформального й інформального навчання. EN: The paper analyzes publications related to the development trends of national qualifications systems, which should link the market ofeducational services to the labor market. Such an analysis suggests that an effective tool for solving this problem is ESCO – the MultilingualClassification of European Skills, Competences, Qualifications and Professionals. ESCO defines and classifies skills (both "soft" and"hard"), competences, qualifications and occupations that are relevant to the European labor market, education and training.