Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8548
Title: Управління стратегічними змінами як основа конкурентних переваг підприємства
Authors: Шевчук, Олена Юріївна
Шевчук, Елена Юрьевна
Shevchuk, Olena
Keywords: strategic changes;competitive advantages;business model;change management methods;бізнес-модель;методи управління;стратегічні зміни;конкурентні переваги;даунсайзинг;бенчмаркинг
Issue Date: 2019
Publisher: Однорог
Series/Report no.: Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали Міжнародного науково-практичного форуму (Мелітополь, 21-22 червня 2019 р.);Ч. 2 (С. 278-281)
Abstract: EN: Emphasized the importance of strategic changes in enterprises in a market economy. Making decisions about the introduction of changes requires an informed choice of the method of managing this process. UK: Успішна бізнес-модель складається з пропозиції, що має високу цінність для споживача, а також з ключових ресурсів і процесів, котрі підприємству доведеться поєднувати, щоб створити свою пропозицію. Характеристики об'єднані в 3 групи факторів, які використовуються для оцінки ефективності бізнес-моделі (GEL-фактори: Great customers (наявність «чудових» клієнтів), Easy sales (відносна простота здійснення продажу), Long life (гарантоване довголіття компанії). Довгостроковий успіх можливий, тільки якщо компанія відповідає всім цим трьом характеристикам. Щоб визначити, чи так це, необхідно оцінити своїх клієнтів, продукти, систему дистрибуції, рівень технічної підтримки, ефективність процесу розробки нових продуктів і характеристики виробництва.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8548
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.