Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8508
Title: | Онтологічний аналіз для персоналізації неформального навчання в МООС |
Authors: | Гладун, А. Я. Прийма, Сергій Миколайович Прийма, Сергей Николаевич Pryima, Serhii |
Keywords: | онтологічний аналіз;ітелектуальне електронне навчання;неформальне навчання;Semantic Web;ontological analysis;intelligent e-learning;ontology;thesauri;Semantic Web;recommender system;non-formal learning;MOOCs |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ФОП Однорог Т. В. |
Series/Report no.: | Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019 р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 2 (С. 23-26) |
Abstract: | UK: MOOC (Massive open online course) - масові, широкодоступні, публічні, відкриті дистанційні онлайн інтернет-курси. Вважається, що неформальне навчання і, зокрема курси МООС, являються серйозним викликом традиційній системі очного (формального) навчання, з її деколи дорогими цінами на якісну і престижну освіту МООС надають можливість цілком безкоштовно вивчити будь-який предмет або дисципліну в зручний для користувача час і в комфортному для нього темпі, що є дуже актуальним для сучасного динамічного світу. Прикладами MOOC можуть бути: Coursera, EdX, Udacity. В Україні працює безкоштовна платформа МООС - Prometheus. Перед масовою онлайн-освітою стоїть багато викликів, які доведеться вирішити в найближчі роки. EN: A new approach to the search and selection of relevant MOOC courses for nonformal learning that takes into account the existing level of student education and based on a semantic representation of the user's knowledge of the subject area is presented. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8508 |
Appears in Collections: | Кафедра Комп'ютерні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА ШЛЯХУ ДО ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ - ч.2-23-26.pdf | 174.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.