Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8240
Title: The effect of audiomarketing tools on consumer behaviour
Authors: Dudareva, A.
Suprun, Olena
Супрун, Олена Миколаївна
Супрун, Елена Николаевна
Keywords: audiomarketing;audiomarketing tools
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ(присвячується 80-річчю Запорізької області). Кафедра іноземних мов: всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей;(С. 25-26)
Abstract: Customer shopping patterns and behaviors are changing globally. The rapid development of online commerce and digital technology has become one of the factors that led to a change in consumer behavior. Modern consumers are not ready to spend as much time and money on shopping as before. Therefore, in order to keep consumer attention, retailers need to develop new ways to attract customers.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8240
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ин.яз 98 -25-26.pdf198.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.