Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2019-09-27T08:56:07Z-
dc.date.available2019-09-27T08:56:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8226-
dc.description.abstractУ статті розглянуто ключові тенденції зміни культурного середовища ринку продуктів харчування та пов’язаною з цим діяльністю закладів громадського харчування. Охарактеризовано вплив зміни культурних чинників зовнішнього макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування на споживчу поведінку дітей шкільного вікуuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesThe 1st International scientific and practical conference “Topical issues of the development of modern science” (September 18-20, 2019);P. 255-260-
dc.subjectсеродовище ринку продуктів харчуванняuk
dc.subjectгромадське хачуванняuk
dc.subjectмакромаркетингове середовищеuk
dc.subjectринок продуктів харчуванняuk
dc.subjectспоживча поведінка дітейuk
dc.titleВплив культурних чинників макросередовища ринку продуктів харчування на споживчу поведінку дітей шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article.pdf889.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.