ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/813
Title: Семіотичний підхід до використання відеореклами у викладанні іноземної мови
Authors: Полікарпова, Ю. О.
Keywords: семіотичний підхід
відеореклама
Issue Date: 2005
Publisher: Сімферополь: Вид. відділ ТНУ
Series/Report no.: Культура народов Причерноморья: Науковий журнал.;Вип. № 57
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/813
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8. СЕМІОТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИКОР.pdf229,42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.